Aleph logo Kopkatalogs
Aleph logo Reģistrēties | Beigt darbu | Lietotājs | Datubāzes | Komentāri | Palīdzība  
Aleph logo   Pārlūkošana | Meklēšana | Rezultātu saraksts | Iepriekšējie meklējumi | Mans e-plaukts | English  
 
 
  Pievienot e-Plauktam  |  Saglabāt/Sūtīt  |   

Pilns ieraksts

Formāta izvēle: Standarta Norāde MARC formāts
ISBN   9781292092621 (brošēts)
  1292092629 (brošēts)
Autors   LinkKotler, Philip, 1931-
Nosaukums   Marketing management / Philip Kotler, Kevin Lane Keller.
Izdevums   15, Global edition.
Iespiešanas ziņas   Harlow : Pearson Education, 2016.
Fiziskais rakst.   714, A14, E58, G10, I36 lpp. : il. (arī krās.) ; 28 cm.
Sērija   Link( Always learning)
Bibliogrāfija   Ietver bibliogrāfiju un rādītājus.
Saturs   Saturs: 1. UNDERSTANDING MARKETING MANAGEMENT ; Defining marketing for the new realities -- Developing marketing strategies and plans -- 2. CAPTURING MARKETING INSIGHTS ; Collecting information and forecasting demand -- Conducting marketing research -- 3. CONNECTING WITH CUSTOMERS ; Creating long-term loyalty relationships -- Analyzing consumer markets -- Analyzing business markets -- Tapping into global markets -- 4. BUILDING STRONG BRANDS ; Identifying market segments and targets -- Crafting the brand positioning -- Creating brand equity -- Addressing competition and driving growth -- 5. CREATING VALUE ; Setting product strategy -- Designing and managing services -- Introducing new market offerings -- Developing pricing strategies and programs -- 6. DELIVERING VALUE ; Designing and managing integrated marketing channels -- Managing retailing, wholesaling, and logistics -- 7. COMMUNICATING VALUE ; Designing and managing integrated marketing communications -- Managing mass communications: advertising, sales promotions, events and experiences, and public relations -- Managing digital communications: online, social media, and mobile -- Managing personal communications: direct and database marketing and personal selling -- 8. CONDUCTING MARKETING RESPONSIBILITY FOR LONG-TERM SUCCESS ; Managing a holistic marketing organization for the long run.
Papildapraksts   LinkKeller, Kevin Lane, 1956-
Priekšmets   LinkTirgvedības menedžments
Priekšmets   LinkMarketing
UDK   Link658.8
Monogr. ier. nr.   000771164
 
Visi eksemplāri   Visi eksemplāri
Eks. pa filiālēm   LNB:Ekonom.& tiesību zin.las.Library Info
Eks. pa filiālēm   RJA:Juridiskā bibl.Library Info

Formāta izvēle: Standarta Norāde MARC formāts


Beigt darbu - Komentāri - Palīdzība - SBA - Pārlūkošana - Meklēšana - Rezultātu saraksts - Iepriekšējie meklējumi - Datubāzes